Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα του κεσύ Ευρυτανίας, προς διευκόλυνση ατόμων με μειωμένη όραση, μπορείτε επιλέγοντας κάποιο κείμενο και πατώντας το ηχείο που εμφανίζεται στην οθόνη σας να το ακούσετε, θα βρείτε επίσης περισσότερες επιλογές πατώντας το εικονίδιο των αμέα

Τρόπος επαναλειτουργίας ειδικών σχολείων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Οδηγίες του ΕΟΔΥ

Εγκύκλιο εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας στις σχολικές μονάδες της χώρας με οδηγίες για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

1. «Επαναλειτουργία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

Α. Προσέλευση στη σχολική μονάδα

Ο/Η Διευθυντής/ντρια, Προϊστάμενος/η και ο Σύλλογος Διδασκόντων λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού κατά την προσέλευση – αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, φροντίζοντας να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών/τριών. Για το σκοπό αυτό, δεν πραγματοποιείται η συγκέντρωση μαθητών/τριών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των αιθουσών

Β. Διαρρύθμιση των αιθουσών

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και το άρθρο 1 της υπ’ αρ. 51888/ΓΔ4/06-05-2020 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β’ 1739/06-05-2020), ένα από τα βασικά μέτρα που πρέπει να εφαρμοστούν πριν την επανέναρξη λειτουργίας των σχολείων είναι η διαρρύθμιση των αιθουσών. Συγκεκριμένα: Οι σχολικές αίθουσες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών/τριών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής/τρια ανά θρανίο. Η απόσταση μεταξύ των μαθητών/τριών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρο μήκος. Εάν κάποια σχολική αίθουσα δεν επαρκεί για την τήρηση αυτής της απόστασης, τότε το τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών/τριών, χωρίζεται σε υποτμήματα και εφαρμόζεται εκ περιτροπής διδασκαλία, κατά τα οριζόμενα στην υπ’αριθμ.51888/ΓΔ4/06-05-2020 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β’ 1739/06-05-2020). Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα πλεονάζουν κατάλληλες – για την τήρηση αποστάσεων μεταξύ των μαθητών/τριών, τον φυσικό αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας και την τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφάλειας και υγιεινής – σχολικές αίθουσες, η διδασκαλία σε υποτμήματα που προκύπτουν μετά την ως άνω κατανομή, μπορεί να είναι και καθημερινή. Προτείνεται τα θρανία να έχουν κοινό προσανατολισμό, ώστε να μειώνεται κατά το μέγιστο δυνατό η έκθεση των μαθητών/τριών σε σταγονίδια από ομιλία, βήχα ή φτέρνισμα, ιδιαίτερα σε αίθουσες με περιορισμένο χώρο (βλ. σχήμα που ακολουθεί).

 

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

2 «Επαναλειτουργία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

Α. Προσέλευση στη σχολική μονάδα

Ο/Η Διευθυντής/ντρια, Προϊστάμενος/η και ο Σύλλογος Διδασκόντων λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα για την αποφυγή συνωστισμού κατά την προσέλευση – αποχώρηση από τη σχολική μονάδα, φροντίζοντας να τηρούνται αποστάσεις μεταξύ των μαθητών/τριών. Για το σκοπό αυτό, δεν πραγματοποιείται η συγκέντρωση μαθητών/τριών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και η καθιερωμένη διαδικασία πραγματοποιείται εντός των αιθουσών.

Β. Διαρρύθμιση των αιθουσών

Σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και το άρθρο 1 της υπ’ αρ. 51888/ΓΔ4/06-05-2020 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β’ 1739/06-05-2020), ένα από τα βασικά μέτρα που πρέπει να εφαρμοστούν πριν την επανέναρξη λειτουργίας των σχολείων είναι η διαρρύθμιση των αιθουσών.

Συγκεκριμένα:

Οι σχολικές αίθουσες πρέπει να διαμορφωθούν έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η απόσταση μεταξύ των μαθητών/τριών στο πλαίσιο του εφικτού, δηλαδή ένας μαθητής/τρια ανά θρανίο.

Η απόσταση μεταξύ των μαθητών/τριών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρο μήκος. Εάν κάποια σχολική αίθουσα δεν επαρκεί για την τήρηση αυτής της απόστασης, τότε το τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών/τριών, χωρίζεται σε υποτμήματα και εφαρμόζεται εκ περιτροπής διδασκαλία, κατά τα οριζόμενα στην υπ’αριθμ.51888/ΓΔ4/06-05-2020 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β’ 1739/06-05-2020).

Εφόσον σε κάποια σχολική μονάδα πλεονάζουν κατάλληλες – για την τήρηση αποστάσεων μεταξύ των μαθητών/τριών, τον φυσικό αερισμό των αιθουσών διδασκαλίας και την τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφάλειας και υγιεινής – σχολικές αίθουσες, η διδασκαλία σε υποτμήματα που προκύπτουν μετά την ως άνω κατανομή, μπορεί να είναι και καθημερινή. Προτείνεται τα θρανία να έχουν κοινό προσανατολισμό, ώστε να μειώνεται κατά το μέγιστο δυνατό η έκθεση των μαθητών/τριών σε σταγονίδια από ομιλία, βήχα ή φτέρνισμα, ιδιαίτερα σε αίθουσες με περιορισμένο χώρο (βλ. σχήμα που ακολουθεί).

theseis.png

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Follow by Email
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status
Click to listen highlighted text!